فروش لوازم آشپزخانه

ساخت وبلاگ

چاقو تیز کن

دستگاه چاقو تیز کن swifty sharp دستگاه کامل که هر خانه ایرانی به آن نیاز دارد . تیز کردن وسایلی که کار انواع برش را انجام میدهند یکی از دغدغه های خانم های خانه دار هست . شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که برای درست کردن سالاد ، برای برش زدن گوشت و مرغ و ... چاقوهایتان کند شده باشد و برای تیز کردن چاقوهای خود به مغازه یا بیرون از منزل مراجعه کرده باشید ، با خرید چاقو تیز کن swifty sharp دیگر نگران کند شدن چاقو های خود نباشید و نیازی نیست برای تیز کردن چاقوهایتان به بیرون از منزل مراجعه کنید . به علت ساده بودن چاقو تیز کن کار با آن بسیار ساده میباشد که بدون برق کار میکند .

چاقو تیز کن swifty sharp

کار با این محصول بی گمان شما را شگفت زده خواهد کرد . دیگر نیازی به خریدن چند وسیله برقی گران قیمت و جاگیر نیست ، چون چاقو تیزکن swifty sharp دارای شیارهای مخصوصی است که چاقو ، قیچی ، پیچ گوشتی ، چاقو اره ای ، انبردست ، سیم چین ، ساطور و ... را به راحتی مثل روز اول برنده و تیز میکند . قیمت پایین و به صرفه بودن از ویژگی هایی است که این محصول را از سایر محصولات مشابه متفاوت کرده است .
شما با چاقو تیز کن swifty sharp در کمترین زمان ممکن میتوانید انواع چاقو ها ، انواع قیچی ها و ابزار آلات خود را تیز کنید . کار با این دستگاه بسیار آسان می باشد ، فقط کافیست دسته چاقو و هر ابزاری را که قصد تیز کردن آن را دارید را گرفته و تیغه ی چاقو را بین تیغه دستگاه چند بار کشیده و حالا حرکت بدهید و متوجه تیز شدن چاقو خواهید شد . چاقو تیز کن swifty sharp دارای یک موتور دوار و پرقدرت می باشد که به سر آن سنگ سمباده وصل شده است . این دستگاه با چهار عدد باتری قلمی معمولی کار میکند که کار با آن شما را شگفت زده خواهد کرد . در زیر سنگ سمباده ، محفظه ای قرار گرفته است که براده های آهن حاصل از تیز شدن ابزارها در جمع میشود و میتوانید آن را تخلیه کنید . در صورتی که سنگ سمباده کند شد ، در وسط سنگ سمباده یک پیچ قرار دارد ، که با باز کردن آن میتوانید سنگ را به راحتی عوض کرد .

خرید چاقو تیز کن

سنگ سمباده تیز کننده بسیار با کیفیت بوده که به دستگاه طول عمر و دوام بیشتری میبخشد . سنگ به کار رفته در دستگاه مرغوب و با کیفیت عالی می باشد . این دستگاه بدون نیاز به سیم است و فقط با چهار عدد باطری قلمی معمولی کار میکند . این وسیله کوچک نیاز به جای زیادی ندارد و به راحتی میتوان آن را بدلیل کوچک بودن در هر کجای خانه قرار داد .

محصولی ساده و در عین حال بسیار کاربردی میباشد ،که مورد نیاز هر خانوم ایرانی است ، با طراحی ساده و نوآورانه آن ما چاقو تیز کن swifty sharp را به شما پیشنهاد میدهیم .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : چاقو تیز کن swifty sharp,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 56 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:51

پیتزا بر

خلاقیت یک جهش ساده ذهنی است که میتوان آن را در چیزهای کوچک به نمایش در آورد . طراح Doiy وسیله ای خلاقانه برای برش پیتزا توسط چرخ های دوچرخه طراحی کرده است . جنس چرخ ها از استیل می باشد که براحتی میتوان برش پیتزا را با آن انجام داد . در عرض چند ثانیه میتوان پیتزا را تقسیم کرد . هر دو چرخ این محصول دارای تیغه میباشد .

 

 

پیتزا بر طرح دوچرخه

محصولی جدید و کاربردی میباشد که با این وسیله شما میتوانید به راحتی پیتزا و انواع تارت و خمیر را برش برنید . پیتزا بر طرح دوچرخه طراحی بسیار خلاقانه و کاربردی دارد . شما میتوانید از این محصول جدید به عنوان یک دکوری بسیار شیک و چشم گیر استفاده کنید . کار با این محصول بی گمان شما را شگفت زده خواهد کرد , این محصول قابل استفاده در منزل ، رستوران ها ، کافی شاپ ها و .... می باشد . کیفیت عالی و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این محصول می باشد . به سادگی آنچه فکرش را بکنید میتوانید برای برش زدن کیک ، پیتزا ، تارت و ... از این محصول استفاده کنید . این محصول هدیه منحصر به فرد است و یکی از ملزومات تهیه جهیزیه ای بروز و مدرن می باشد . هر دو چرخ پیتزا بر طرح دوچرخه دارای تیغه جهت برش پیتزا و ... می باشد . این محصول ساده و کاربردی دارای پکیجینگ و بسته بندی شکیل می باشد که بسیار مناسب  کادو دادن می باشد .

 

 

پیتزا بر طرح دوچرخه

  • طراحی کاربردی
  • وسیله ای مناسب جهت برش انواع پیتزا ، خمیر ، تارت و ...
  • قابل استفاده به صورت دکوری بسیار زیبا
  • طراحی ارگونومیک
  • دارای 2 تیغه استیل بسیار تیز(2 چرخ این محصول)
  • بهمراه پکیج بسته بندی شده

 

خرید پیتزا بر

اینکه از هر چیز بهترین را داشته باشیم ما را قانع نمیکند ، طرح زیبا و جذاب این پیتزا بر مورد پسند همه کدبانو های ایرانی می باشد .  از دیگر ویژگی های این محصول کیفیت عالی و قیمت مناسب آن می باشد . اگر تا اینجای متن با ما همراه بوده اید جای خالی پیتزا بر طرح دوچرخه را در آشپزخانه خود حس خواهید کرد . بنابر این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون با خرید این پیتزا بر لوازم آشپزخانه خود را تکمیل نموده و آشپزخانه خود را بروز و مدرن نمائید .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : برش زن پیتزا طرح دوچرخه,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 53 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:50

قالب میوه pop chef

در این مقاله از سری مقالات معرفی محصول فروشگاه هومیت قصد داریم شما را با محصول جدید قالب میوه اشنا نماییم. با استفاده از قالب میوه شما قادر خواهید بود به راحتب و با چند حرکت ساده اشکالی زیبا از میوه ها بسازید و از انها در سبدهای میوه ی خود استفاده نمایید. البته کاربرد این دستگاه به همین جا ختم نمیشود از این ابزار شما میتوانید برای برش و ایجاد قطعات زیبا و یکنواخت از سایر مواد غذایی همچون کیک نیز استفاده نمایید.

 

قالب میوه پاپ چف

قالب میوه پاپ چف محصولی جدید از کمپانی پاپ چف تولید کننده ی انواع ابزار الات بروز و مدرن اشپزخانه میباشد.قالب میوه پاپ چف از جنس پی اتیلن شفاف و مقاوم تهیه شده است. استفاده از جنس پلی اتیلن در قالب میوه پاپ چف علاوه بر افزایش طول عمر باعث زیبایی و ضد زنگ بودن محصول نیز شده است.

خرید قالب میوه

یکی از دغدغه های اصلی کارشناسان فروشگاه هومیت انتخاب بهترین ابزارها از معتبرترین برندهای حال حاضر دنیا برای عرضه به مشتریان خوش ذوق    و با صلیغه این فروشگاه میباشد. قالب میوه پاپ چف نیز یکی از این ابزارهای فوق العاده میباشد. با خرید قالب میوه پاپ چف شما قادر خواهید بود میوه ها را به ابعاد و قطعات یکنواخت و به اشکال متفاوتی برش دهید.

 

یکی از مشکلاتی که اکثر خانمهای خانه دار با ان مواجه هستند بی علاقگی فرزندانشان به میوه هایی خاص است. عدم استفاده از این میوه در دوران رشد کودک میتواند در اینده برای کودک دلبندتان مشکلاتی را به وجود اورد. یکی از راه حل های علاقه مند کردن فرزندتان به خوردن انواع میوه ها استفاده از این ابزار میباشد. با استفاده از این ابزار میوه ها را به اشکال زیبا برش داده و به این وسیله فرزندانتان را ترغیب به خوردن این میوه ها نمایید. این محصول از یک سری قالب به همراه یک پمپ پلاستیکی تشکیل شده است.

 

 

اما کاربرد پمپ قالب میوه چیست؟

حتما تا به حال از قالبهای زیادی برای تهیه ی مواد غذایی مختلف استفاده کرده اید مثلا استفاده از قالب کیک مثال مناسبی در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که همواره در هنگام استفاده از قالبهای مختلف برای برش محصول پیش میاید اینست که مواد غذایی به قالب میچسبد. اگر بدون استفاده از پمپ دستگاه بخواهید میوه ها را برش دهید قطعا با مشکل مواجه خواهید شد چرا که بعد از برش میوه با استفاده از قالب مد نظرتان میوه به قالب می چسبد و شما برای جدا کردن ان لازم است از ابزار دیگری استفاده نمایید. این چسبیدن میوه به قالب علاوه بر ایجاد مشکل در سرعت برش مشکلی دیگری نیز ایجاد میکند و ان تغییر شکل میوه پس از جدا شدن از قالب است که باعث میشود شکل قالب را به خود نگیرد. با استفاده از این ابزار به راحتی و با فشار پمپ مخصوص میوه از قالب جدا شده و اماده ی استفاده در ظرف سرو میوه ی شما میشود. با خرید قالب میوه پاپ چف اشپزخانه خود را مجهز به ابزاری مفید وکاربردی برای برش میوه نمایید.

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : قالب میوه pop chef,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 60 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:47

ست کامل جعبه خیاطی

شاید بارها برای شما اتفاق افتاده است که میخواستید خیاطی انجام دهید اما بدلیل نداشتن انواع و اقسام لوازم مورد نیاز خیاطی پشیمون شده اید . ما امروز قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که مورد نیاز هر خانه ایرانی می باشد . این ست کامل جعبه خیاطی برای شما خانم خانه داری که به خیاطی علاقه مند هستید بسیار مناسب می باشد . این جعبه کاربردی شامل قرقره، سوزن ، سوزن ته گرد ، جای سوزن ، انواع دکمه و ... می باشد که کار با آن و در دسترس بودن تمام وسایل خیاطی بسیار لذت بخش می باشد .

 

ست جعبه خیاطی sewing kit

  • جعبه کاربردی مورد نیاز برای هر خانه می باشد . سوئینگ کیت جعبه ای کامل جهت دوخت و دوز خیاطی با 210 قطعه از ملزومات این کار است . این جعبه شامل انواع و اقسام لوازم مورد نیاز در حین خیاطی از قبیل سوزن ، جای سوزن، نخ ، بیش از ده عدد قرقره به رنگ های مختلف، سوزن ته گرد ، سنجاق قفلی ، انواع دکمه و ... می باشد که همگی در یک جعبه جا گرفته اند . هر ابزاری که فکر میکنید در هنگام دوخت و دوز به کارتان می آید در این ست برای شما تعبیه شده است .  تا هر لوازمی از خیاطی را نیاز داشته باشید بتوانید در آن پیدا کنید و استفاده کنید . با داشتن این ست خیاطی دیگر لازم نیست موقع دوخت و دوز یکی یکی دنبال وسایل بگردید . این ست خیاطی با جعبه ای بسیار شیک حاوی تمامی وسایل مورد نیاز در خیاطی می باشد . این ست خیاطی یکی از ملزومات تهیه جهیزیه ای بروز و مدرن می باشد . با این محصول شما میتوانید درست مثل حرفه ای ها بدون درد سر خیاطی کنید ، این جعبه شیک شامل تمام وسایل مورد نیاز خیاطی می باشد که خیاطی کردن با آن شما را شگفت زده خواهد کرد .

 

ست خیاطی sewing kit

  • مورد نیاز برای هر خانواده
  • جعبه شیک
  • حاوی تمام وسایل مورد نیاز خیاطی
  • مناسب برای جهیزیه
  • بیش از ده ها قرقره در رنگ بندی های مختلف
  • جای سوزن
  • متر
  • سوزن ته گرد
  • انواع دکمه
  • سنجاق قفلی و...

 

خرید ست جعبه خیاطی

با خرید این ست کامل به راحتی به تمام وسایل مورد نیاز خود دسترسی پیدا می کنید . ست خیاطی سوئینگ کیت بهترین هدیه برای هر بانوی ایرانی است . ما پیکج کامل sewing kit را به شما پیشنهاد میکنیم . لوازمی که برای خیاطی به آن نیاز داریم تنها نخ و سوزن نیستند ، برای تکمیل لوازم مورد نیاز خیاطی کافیست سوئینگ کیت 210 تکه را خریداری نمائید .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : ست کامل جعبه خیاطی,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 59 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:45

دستگیره سیلیکونی

یکی از لوازم ضروری آشپزخانه شما دستگیره می باشد . دستگیره جهت محافظت از سوختن دست شما در برابر ظروف داغ طراحی شده است . اما دستگیره های قدیمی برای این کار بسیار مناسب نبودند و باعث می شدند که دست شما گرما را احساس کند و یا حتی دست شما بسوزد . دستگیره سیلیکونی سبک جدید دستگیره است ، که مانع از سوختن دست شما و حتی مانع از گرم شدن دستتان می شود . دستگیره سیلیکونی در برابرحرارت بسیار مقاوم است و گرمای بالای 230 درجه را تحمل میکند ، شما می توانید حتی آن را در برابر شعله مستقیم هم بگیرید و ببینید که هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود . 

 

دستگیره سیلیکونی silicone oven mitt

بی شک یکی از لوازم آشپزخانه ای که با آن سرو کار داریم و بدون آن آشپزی غیر ممکن خواهد بود ، دستگیره است . اما اکثر دستگیره ها از جنس پارچه تهیه می شود و کار با آن بسیار مشکل است ، زیرا اگر حواستان نباشد و دستگیره روی شعله باشد ، دستگیره آتیش می گیرد و کلی خصارت به جا می گذارد ، اما ما امروز قصد معرفی نسل جدید دستگیره را داریم که از جنس سیلیکون می باشد ، شما با استفاده از دستگیره سیلیکونی براحتی می توانید قابلمه ، کتری ، ماهیتابه و ... را براحتی از روی گاز بردارید بدون اینکه دست شما بسوزد یا اینکه حتی گرما قابلمه را احساس کنید . حتی با استفاده از این محصول کاربردی می توانید براحتی سینی فر را خارج کنید بدون اینکه دست شما احساس گرما کند . این محصول با مزه دارای رنگ بندی شاد و متنوع است . شما می توانید از این محصول زیبا به عنوان یک دکوری جدید در آشپزخانه هم استفاده کنید . به دلیل تحمل درجه حرارت بالا ، شما حتی می توانید این دستگیره را در داخل ماشین ظرفشویی هم بشورید . کار با این محصول بی شک شما را شگفت زده خواهد کرد چون جنس سیلیکون آن درجه یک است و شما می تونید این محصول را حتی روی شعله گاز هم بگیرید تا از نسوز بودن آن اطمینان حاصل کنید .

 

ویژگی دستگیره سیلیکونی

  • دستگیره آشپزخانه
  • از جنس سیلیکون درجه یک و نسوز
  • با طراحی زیبا و جالب
  • کاربرد بالا در آشپزخانه
  • مانع از سوختن دست ها بخاطر حرارت ظروف
  • قابل انعطاف و نرم
  • دارای رنگ بندی شاد و جذاب
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • تحمل درجه حرارت بالای 230 درجه
  • جنس نسوز حتی در برابر شعله مستقیم
  • کیفیت عالی

 

 

خرید دستگیره سیلیکونی

دستگیره سیلیکونی یک دستگیره جدید از جنس متفاوت و نسوز که محافظ دوست داشتنی دست شما جهت استفاده در هنگام آشپزی می باشد . عروس خانم ها برای خرید دستگیره سیلیکونی همین حالا اقدام کنید ، زیرا این یک محصول ویژه است که یکی از ملزومات خرید جهیزیه مدرن می باشد .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : دستگیره سیلیکونی,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 76 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:43

شابلون طراحی و تزئین قهوه

بارها برایتان پیش آمده که موقع تزئین کاپوچینو ، شله زرد ، حلیم ، حلوا ، ماست ، آش و ... ایده های زیبایی داشته اید اما موقع اتمام کار آن شکل مورد نظر برای تزئین شما روی انواع غذا و نوشیدنی خود حاصل نشده است . ما امروز قصد معرفی محصول کاربردی و و ساده ای را به شما عزیزان داریم که با استفاده از آن شما می توانید فقط در عرض چند ثانیه یک طرح زیبا به دلخواه خودتان روی انواع نوشیدنی و انواع غذا ایجاد کنید . شابلون های طراحی قهوه این کار را برای شما آسان کرده اند . تعداد این شابلون ها در هر بسته 16 طرح می باشد . کار با این محصول بسیار آسان است ، فقط کافیست شابلون را بردارید ، به کمک دسته آن را نگه می دارید و روی نوشیدنی خود بگذارید و سپس هر پودری را که دوست دارید روی آن بریزید . به همین راحتی یک نوشیدنی زیبا با طرح جذاب خواهید داشت .

  

شابلون طراحی و تزئین Gater

اگر شما از آن دسته افراد خوش ذوقی هستید که تمام غذا های خود را تزئین می کند ، ما این محصول را به شما خانم خوش ذوق پیشنهاد میدهیم . شابلون های طراحی و تزئین ابزاری هستند که با کمک آن میتوان طراحی روی انواع کیک ، شله زرد ، حلیم ، کاپوچینو ، ماست ، حلوا ، آش و ... را به آسانی و فقط در عرض چند ثانیه تزئین کنید . این ابزار جالب دارای 16 شابلون در طرح های زیبا و مختلف می باشد . جنس این شابلون ها پلاستیکی می باشند ، و دارای دسته می باشند که شما براحتی بتوانید از آنها استفاده کنید . خیلی راحت با این وسیله می توانید قهوه و انواع نوشیدنی خود را تزئین کنید . کار با این شابلون ها بسیار راحت است . ابتدا قهوه خود را در فنجان بریزید و سپس شابلون را روی قهوه تون با کمک دسته نگه دارید ، سپس پودر کاکائو یا هر پودر دیگری که دوست دارید بر روی قهوه تان بریزید و شابلون را از روی فنجان بردارید . با این کار طرحی زیبا بر روی قهوه شما ایجاد شده و از نوشیدن آن لذت ببرید .

 

 

ویژگی شابلون طراحی و تزئین

  • شابلون طراحی قهوه Gater
  • دارای 16 طرح جذاب
  • قابل استفاده برای ترئین قهوه ، کاپو چینو ، آش ، شله زرد ، کیک ، ماست و ...
  • ایجاد اشکال زیبا
  • شستشو بسیار آسان
  • دسته دار برای استفاده راحت تر
  • سایز 8.5 در 13 سانتی متر
  • بهمراه بسته بندی

 

 

خرید شابلون طراحی و تزئین

دیگر لازم نیست شابلون های مختلف را بخرید ، زیرا در بسته بندی شابلون طراحی قهوه 16 شابلون با طرح های مختلف و زیبا وجود دارد که شما می توانید با آن ها براحتی غذا ها و نوشیدنی های خود را تزئین کنید . این محصول عموما برای کدبانو هایی طراحی شده که به سرعت غذایی با ظاهر مناسب و زیبا تهیه میکنند . فرصت را از دست ندهید با خرید این شابلون ها ، ابزار های آشپزخانه خود را تکمیل و بروز کنید .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : شابلون طراحی قهوه,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 45 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:42

سرویس آبکش 6 تکه استیل

بدون شک یکی از لوازم مورد استفاده خانم ها در آشپزخانه که روزی چند بار با آن سر و کار دارند آبکش می باشد . که جزو وسایل کاربردی و پر استفاده هر آشپزخانه ای به حساب می آید . فروشگاه هومیت امروز سرویس آبکش 6 تکه استیل را به شما عزیزان معرفی میکند .

سرویس آبکش 6 تکه استیل آشپزخانه دارای سایزهای مختلف و شیار های ریز است که شما می توانید مناسب با مقدار مواد مورد نظر ، سایز مناسب آبکش را استفاده کنید . 

 

 

سرویس آبکش 6 تکه استیل آشپزخانه

داشتن ابزار مناسب در آشپزخانه بی شک سرعت شما را در آشپزی بالا می برد و شما می توانید با استفاده از ابزار مناسب با لذت آشپزی کنید و از این کار خسته نشوید . سرویس آبکش جزو اون دسته از وسایلی است که خانم خانه روزی چند بار با آن سر و کار دارد . اکثر خانم ها آبکش های جور با جور و رنگارنگی دارند که به سختی برای آن ها جا در کابینت پیدا میکنند و چون آبکش ها سایز مناسبی ندارند ، باز موقع استفاده از آبکش تمام کابینت به هم می ریزد و ظاهر خوبی ندارد . اما سرویس آبکش 6 تکه استیل این مشکل را حل کرده است ، شما با داشتن این محصول دیگر نگران نا منظم بودن آشپزخانه خود نباشید ، زیرا این آبکش ها به دلیل داشتن سایز مختلف به راحتی در یکدیگر جا می شوند و فقط به اندازه سایز بزرگ این محصول که 31 سانتی متر است در کابینت شما جا می گیرد . این محصول از استیل درجه یک و ضد زنگ ساخته شده است که دارای کیفیت عالی می باشد . با استفاده از این محصول به راحتی می توانید برنج آبکش کنید ، سبزیجات و میوه جات خود را بشوئید و چون این محصول دارای پایه است مانع از جمع شدن آب در زیر آبکش می شود . این محصول هدیه منحصر به فرد و چشم گیر برای روز مادر به حساب می آید .  آبکش 6 تکه ابزاری است که هر خانه ایرانی به آن نیاز دارد . این محصول دارای دسته می باشد و فوق العاده این محصول سبک است . این محصول شامل 6 عدد آبکش استیل ضد زنگ می باشد ، که سایز آبکش ها از کو چک تا بزرگ  16 ، 20 ، 22 ، 25 ، 28 ، 31 سانتی متر می باشد .

 

 

ویژگی سرویس آبکش 6 تکه استیل

  • مناسب برای آبکش کردن برنج و شستن میوه ، سبزی ،گوشت و ...
  • دارای جنس استیل و فوق العاده سبک
  • مقاوم در برابر ضربه
  • طراحی زیبا و شیک
  • استفاده آسان و بسیار کاربردی
  • ساخته شده از بدنه استیل درجه یک
  • ساخته شده از استیل کاملا ضد زنگ
  • قابل شستشو حتی در ماشین ظرفشویی
  • در 6 سایز در ابعاد مختلف
  • در سایز های 16 ، 20 ، 22، 25 ، 28 ، 31 سانتی متر

 

 

خرید سرویس آبکش 6 تکه استیل

شما با خرید این پکیج ، صاحب 6 تکه آبکش از سایز کوچک تا بزرگ خواهید شد . این محصول از مواد درجه یک با کیفیت عالی ساخته شده است که مورد نیاز هر خانواده ایرانی است . قیمت مناسب و به صرفه بودن از ویژگی های این محصول است که این محصول را از سایر محصولات مشابه متفاوت کرده است . پس همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و از خرید خود لذت ببرید .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : سرویس آبکش 6 تکه استیل,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 46 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:39

قالب پیراشکی 

شاید برای شما بار ها پیش آمده باشد که خواسته اید پیراشکی درست کنید و بسته نشدن و یکدست نشدن خمیر پیراشکی  شما را از درست کردن آن منصرف کرده باشد . ما قصد داریم امروز محصولی را به شما معرفی کنیم که در عین حال ساده و بسیار کاربردی  است . قالب پیراشکی مناسب برای خانم های خوش سلیقه ای است که علاقه زیادی به درست کردن انواع شیرینی ها و پیراشکی های خوشمزه دارند ، قالب پیراشکی یکی از ابزار های جدید طراحی شده با هدف ظاهری یک دست و در عین حال زیبا طراحی شده است . با استفاده از قالب پیراشکی شما میتوانید پیراشکی های یکدست در سه سایز مختلف درست کنید .



قالب پیراشکیDUMPLING MOULD

قالب پیراشکی DUMPLING MOULD عموما برای کدبانو های خانه داری توصیه می شود که تصمیم دارند غذایی با ظاهر مناسب تهیه نمایند . این محصول بسیار کاربردی می باشد که جنس آن PVC می باشد ، قالب پیراشکی شامل 3 سایز قالب در اندازه های بزرگ ، متوسط و کوچک می باشد . کار با این وسیله کاربردی و ساده بسیار آسان است فقط کافیست خمیر را روی قالب پیراشکی گذاشته و مواد داخلی پیراشکی را روی آن ریخته  و با دسته ی قالب آن را ببندید ، و اضافه خمیر را از اطراف قالب بردارید . شما میتوانید به همین راحتی پیراشکی های یکدست تهیه کنید و در مهمانی های خود بدرخشید . هر بسته شامل 3 قالب در 3 اندازه مختلف ، از کوچک ، متوسط و بزرگ می باشد . این محصول باعث بسته شدن آسان خمیر و ایجاد شیار های بسیار منظم روی خمیر می شود . با توجه به این که قالب پیراشکی DUMPLING MOULD از جنس پلاستیک بوده شما دیگر نگران زنگ زدن این محصول نخواهید بود ، این محصول به راحتی قابل شستشو بوده است . اگر به دنبال قالبی برای پیراشکی هستید ، اگر وقت برای شما ارزشمند است ، اگر می خواهید در وقتتان صرفه جویی کنید ، اگر می خواهید به راحتی پیراشکی های یکدست و زیبا درست کنید ، فروشگاه ایفروش به شما خرید وسیله کاربردی را پیشنهاد می دهد که سالمترین و شکیل ترین غذا ها را برای خانواده خود درست کنید . قالب پیراشکی به دلیل کوچک بودن و سبک بودن ، نیاز به جای زیادی هم برای نگه داری ندارد و میتوان آن را به دلیل باریک بودن در هر کجای خانه جا داد .

خرید قالب پیراشکی

در یک کلام خرید قالب پیراشکی به خانم های با سلیقه ای که به ظاهر غذای خود اهمیت می دهند و دوست دارند در مهمانی های خود پیراشکی های زیبا و یکدست درست کند ، نوصیه میگردد . قالب پیراشکی یکی از ملزومات تهیه جهیزیه ای بروز و مدرن می باشد ، اگر تا اینجای متن با ما همراه بوده باشید  ،  جای خالی ست قالب پیراشکی را در آشپزخانه خود حس خواهید کرد .

 

 قالب پیراشکی DUMPLING MOULD
● هر بسته شامل 3 سایز می باشد
● طراحی جالب و بسیار کاربردی
● حالت دادن و بستن آسان خمیر
● ایجاد شیار های منظم روی خمیر
●قابل شستشو راحت و سریع
●بهترین وسیله برای لوازم آشپزخانه

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : قالب پیراشکی DUMPLING MOULD,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 49 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:37

قالب کمربندی

بی شک یکی از لذت بخش ترین کارها برای خانم های خانه دار درست کردن کیک در منزل است . و بهترین کیک ها کیکی است که با دستان خود شما آماده می شود . اما گاهی پیش می آید که ابزار کارآمد و مناسب در خانه موجود نیست ، به عنوان مثال ممکن است ظرف مناسب کیک وجود نداشته باشد و یا کیک به ظرف بچسبد و یا موقع درآوردن کیک از قالب ، کیک ترک بخورد . بنابر این به فکر قالب مناسب برای تهیه انواع کیک بوده اید . قالب کمربندی دایره ای 3تایی کیک ، راه حل کار شماست . شما با این وسیله کاربردی میتوانید سالم ترین کیک ها و دسر ها را برای خانواده خود درست کنید .

 

 

قالب کمربندی دایره ای

خانم خانه همیشه دوست دارد سالم ترین غذا ها و بهترین ها را برای خانواده خود درست کند . حتما تا به حال از قالب های زیادی برای تهیه انواع کیک های مختلف استفاده کرده اید . یکی از مشکلاتی که همواره در استفاده از قالب های مختلف برای درآوردن کیک انجام می شود اینست که همواره مواد به ته قالب می چسبد و یا اینکه موقع درآوردن کیک ترک می خورد و تمام زحمات شما به هدر میرود به دلیل اینکه دیگر کیک ظاهری مناسبی نخواهد داشت . اگر بدون ابزار مناسب این کار را انجام ندهید بی شک تمام زحمات شما به هدر میرود . شما با استفاده از قالب 3 تایی کمربندی میتوانید کیک های 3 طبقه زیبا درست کنید و میتوانید در مهمانی های خود بقیه را غافلگیر کنید و در مهمانی های خود بدرخشید . قالب کمربندی ساخته شده از فولاد کربن در رنگ مشکی است . این محصول شامل 3 سایز مختلف می باشد . کیک محصول به سادگی آنچه فکرش را بکنید از قالب بیرون می آید . فقط کافیست قفل ضامن دار آن را ببندید و مواد کیک را داخل قالب بریزید و سپس قالب را درون فر گذاشته ،بعد از پخت کیک کمربند قالب کیک را باز کرده ، و به راحتی کیک از قالب جدا میشود بدون اینکه کیک به کف ظرف بچسبد یا اینکه کیک ترک بخورد . جنس این قالب ها از تفلون نچسب بوده به همین دلیل با خیال راحت میتوانید کیک بپزید . قالب های کمربندی کیک شامل 3 سایز ، 20 سانتی متر ، 22 سانتی متر و 24 سانتی متر می باشد .

 

قالب کمربندی

  • شامل 3 قالب در سایز های 20 ، 22 و 24 سانتی متر
  • ساخته شده از مواد کربن
  • جنس عالی و قالب نچسب
  • دارای قفل ضامن جهت باز شدن و سهولت بیشتر درآوردن کیک

 

 

خرید قالب کمربندی

دیگر نیازی نیست قالب های گران قیمت بازار را خریداری کنید ، با خرید این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا شما صاحب 3 سایز قالب کیک خواهید شد . شما با خریداری این محصول میتوانید دیگر کیک های تولد خود را درست کنید و در مهمانی ها بدرخشید . این محصول یک تجربه عالی از پخت کیک در منزل را به شما می دهد . شما میتوانید با بهترین لوازم قنادی سالم ترین کیک ها را درست کنید و یک کیک پز ماهر شوید و از پویایی خود لذت ببرید . بنابر این فرصت را از دست ندهید و سفارش خود را ثبت کنید .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : قالب کمربندی,فروشگاه اینترنتی هومیت,خرید جهیزیه,لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 45 تاريخ : شنبه 27 آذر 1395 ساعت: 12:33

دلمه پیچ دولمر به کمک بانوان آمده است و باعث شده سرعت عمل آنها در آشپزی بالا رود . این دستگاه کارایی فوق العاده ای در آشپزی برای بانوان خواهد داشت و میتوان از آن برای دلمه برگ مو و یا هر چیزی که نیاز به رول شدن داشته باشد استفاده نمود . شما با استفاده از این محصول بسیار کاربردی میتوانید  سالمترین و در عین حال یکدست ترین دلمه ها را برای خانواده خود تهیه کنید

 

دلمه پیچ

دلمه پیچ دولمر به کمک بانوان آمده است و باعث شده سرعت عمل آنها در آشپزی بالا رود . این دستگاه کارایی فوق العاده ای در آشپزی برای بانوان خواهد داشت و میتوان از آن برای دلمه برگ مو و یا هر چیزی که نیاز به رول شدن داشته باشد استفاده نمود . شما با استفاده از این محصول بسیار کاربردی میتوانید  سالمترین و در عین حال یکدست ترین دلمه ها را برای خانواده خود تهیه کنید و در کنار خانواده از سالمترین غذاها لذت ببرید . این دستگاه بدون نیاز به برق و باطری کار میکند و کار با آن بسیار ساده است .

 

دلمه پیچ dolmer

شما از دلمه پیچ دلمر میتوانید برای انواع پیچیدن فانتزی از جمله دلمه ، درست کردن غذاهای فانتزی ، شیرینی، لازانیا ، پیراشکی ، رولت و .... استفاده کنید . شما میتوانید این محصول کاربردی را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید .از گذشته های دور یکی از مسائل اساسی را که خانم ها با آن درگیر کرده موضوع یکدست پیچیدن دلمه که ظاهری زیبا داشته باشد است ، ما برای این مسئله چاره ای اندیشیده ایم که قصد داریم دلمه پیچ دولمر را که محصول بسیار کارامدی است به شما معرفی کنیم .  شما میتوانید براحنی و در عرض چند ثانیه دلمه هایی زیبا و یکنواخت تهیه کنید ،باورتان میشود شما با سرعت باور نکردنی میتوانید دلمه هایی در اندازه و سایز های یکسان درست کنید . باور نکردنی است ! اما کافیست یکبار امتحان کنید چون کار با دلمه پیچ شما را شگفت زده خواهد کرد . دلمه پیچ وسیله ای فوق العاده و چشم گیر برای آشپزخانه شماست . با کمک دلمه پیچ دولمر شما میتوانید غذا ها ، دسرها و شیرینی هایی که نیاز به لول شدن دارد تهیه کنید . دلمه پیچ دلمر با کیفیت عالی و قیمت مناسب بدون نیاز به برق و باطری کار میکند .  دستگاه کامل که هر خانه ایرانی به آن نیاز دارد . دلمه پیچ به راحتی شسته میشود و با توجه به اینکه این دستگاه از جنس پلاستیک بوده شما دیگر نگران زنگ زدن دستگاه نخواهید بود . این وسیله بسیار کاربردی است و کار با آن بسیار راحت می باشد ،به این صورت که فقط کافیست برگ مو یا خمیر را در دستگاه گذاشته و اندکی از مواد دلمه را روی آن بریزید ، با یک حرکت و در کمتر از یک ثانیه دلمه یا ساندویچ رول شده خود را تحویل بگیرید .

 

دلمه پیچ

  • دستگاهی عالی برای پیچیدن دلمه های خود در کمتر از چند ثانیه
  • وسیله ای کاربردی و جدید
  • بدون نیاز به برق و باطری
  • امکان شستشو آسان
  • نیاز واقعی هر خانه ایرانی
  • قیمت مناسب
  • زیبا و فانتزی شدن دلمه

 

خرید دلمه پیچ dolmer

فروشگاه اینترنتی هومیت دستگاه دلمه پیچ را با قیمت بسیار مناسب برای شما عزیزان عرضه نموده است . این وسیله باریک نیاز به جای زیادی هم ندارد و میتوان آن را به دلیل باریک بود در هر کجای خانه قرار داد . این محصول بسیار ساده و فوق العاده کار آمد میباشد که محصولی بی مانند است . به سادگی آنچه فکرش را بکنید میتوانید دلمه های زیبا با ظاهر یکدست درست کنید و در مهمانی های خود بدرخشید . کدبانوی ایرانی شایسته بهترین هاست و باید بهترین ها را داشته باشد .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : دلمه پیچ dolmer,فروشگاه اینترنتی هومیت, لوازم آشپزخانه,جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 75 تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 ساعت: 22:00

بعضی از افراد فکر میکنند چون کشو آن ها در دید نیست و تمیز کردن هروز کشو ها کار بسیار سخت و وقت گیر برای آن ها است ، این عده همیشه کشو های نامرتبی دارند . ما برای این مشکل چاره ای اندیشیده ایم . اگر از آشفتگی کشو های خود ناراحت هستید ما به شما تقسیم کننده کشو را که محصول بسیار کاربردی است معرفی میکنیم

 

تقسیم کننده کشو

بعضی از افراد فکر میکنند چون کشو آن ها در دید نیست و تمیز کردن هروز کشو ها کار بسیار سخت و وقت گیر برای آن ها است ، این عده همیشه کشو های نامرتبی دارند . ما برای این مشکل چاره ای اندیشیده ایم . اگر از آشفتگی کشو های خود ناراحت هستید ما به شما تقسیم کننده کشو را که محصول بسیار کاربردی است معرفی میکنیم . این محصول به شما این امکان را می دهد تا در عرض دقیقه تمام وسایل خود را به راحتی داخل کشوی خود قرار داده و به راحتی وسایل در دسترس شما باشد و برای همیشه کشو مرتبی داشته باشید .

 

تقسیم کننده کشو drawer dividers

تقسیم کننده کشو محصولی کار آمد و در عین حال ساده است که به شما این امکان را می دهد که در عرض چند دقیقه یک کشو مرتب داشته باشید . این محصول داری 6 خشاب است که نصب بسیار آسان و راحتی دارد . فقط کافیست سایز کشو خود را بگیرید و طبق سایز کشو خشاب ها را جدا کنید و خشاب ها را درون کشو قرار بدید . شما میتوانید از این محصول در کشوهای آشپزخانه برای قرار دادن کفگیر و ملاقه ها استفاده کنید که هم کشو مرتب تر می شود و هم دسترسی به وسایل برای شما آسان می شود . هم چنین می توانید از این محصول برای کشو کودکان خود استفاده کنید که همه چیز در جای مرتب خودش قرار بگیرد . هم چنین می توانید از این محصول برای کشو اتاق کار ، اتاق خواب ، کشو شخصی و ... استفاده کنید . نگران کثیف شدن خشاب ها نباشید چون این خشاب ها قابل شستشو بوده و شما می توانید با خیال راحت آن ها را با آب و مواد شوینده بشوئید . سایز این خشاب ها بزرگ است که در سایز 41 سانتی متر در 10 سانتی متر می باشد . شما میتوانید برای هر سایز کشویی که مد نظرتان است استفاده کنید .

 

ویژگی تقسیم کننده کشو

 ● تقسیم کننده کشو drawer dividers

 ● مناسب برای مرتب کردن وسایل داخل کشو

  • دارای 6 خشاب در هر بسته
  • امکان دسترسی آسان به وسایل خود
  • نصب سریع و آسان
  • وسیله کاربردی و ارزان
  • سبک و کم حجم
  • قابل شستشو با آب و مواد شوینده
  • سایز هر خشاب 41 سانتی متر در 10 سانتی متر
  • قابلیت جدا کردن خشاب ها
  • امکان ایجاد کردن فضا در سایز های مختلف
  • قابل استفاده برای کشو های آشپزخانه ، اتاق کار ، اتاق خواب و ....

 

 

خرید تقسیم کننده کشو

دیگر نگران وسایل نامرتب و چیده نشده خود نباشید ، چرا که با استفاده از تقسیم کننده کشو قادر خواهید بود کشو های خود را به اندازه های مختلف تقسیم کنید و وسایل مورد نظرتان را در قسمت های خاص قرار دهید . و از داشتن کشو های مرتب لذت ببرید . پس همین حالا سفارش خود را تکمیل کنید .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : تقسیم کننده کشو,فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه,جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 51 تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 ساعت: 21:53

کتری برقی مسافرتی از محصولات جدید و پر فروش این فروشگاه می باشد . کتری برقی مسافرتی یک کتری کوچک و کاربردی همراه شما در منزل و مسافرت ها می باشد . در سفر از کتری مسافرتی می توانید به عنوان چای ساز ، قهوه ساز فوری استفاده کنید .

 

کتری برقی مسافرتی

ما امروز در فروشگاه هومیت قصد معرفی محصول بسیار کاربردی را به شما داریم . کتری برقی مسافرتی از محصولات جدید و پر فروش این فروشگاه می باشد . کتری برقی مسافرتی یک کتری کوچک و کاربردی همراه شما در منزل و مسافرت ها می باشد . در سفر از کتری مسافرتی می توانید به عنوان چای ساز ، قهوه ساز فوری استفاده کنید .

 

کتری برقی مسافرتی stillo

داشتن یک وسیله که در کمترین زمان ممکن بتواند آب جوش را برای شما آماده کند ، وسیله ای بسیار مفید است ، زیرا شما در کمترین زمان ممکن می توانید چای ، قهوه ، نسکافه ، چای سبز و ... آماده کنید . این محصول یک وسیله کاربردی و بسیار شیک می باشد که مناسب جهت کادو دادن می باشد . این وسیله سبک و قابل حمل می باشد که شما می توانید به راحتی در مسافرت های خود از آن استفاده کنید . باورتان میشه این محصول فقط در عرض چند ثانیه آب را به جوش می آورد . فقط کافیست آب را درون محفظه کتری برقی بریزید و درب آن را ببندید و سپس دو شاخه آن را به پریز برق شهری متصل کنید ، و بعد از گذشت 30 ثانیه آب شروع به جوش آمدن می کند و حداکثر ظرف 1 دقیقه آب به جوش می آید ، و شما می توانید به راحتی انواع قهوه یا چای خود را نوش جان کنید . این محصول دارای قاشق پلاستیکی جهت ایمنی بیشتر است . حجم این کتری زیبا نیم لیتر می باشد . این محصول ساخت کشور ترکیه می باشد .

 

 

ویژگی کتری برقی مسافرتی

  • کتری برقی مسافرتی stillo
  • وسیله مناسب جهت به جوش آوردن آب
  • وسیله کاربردی در منزل و مسافرت ها
  • جنس فایبر گلاس فشرده و مقاوم
  • ساخت کشور ترکیه
  • دارای قاشق مخصوص پلاستیکی
  • حجم کتری نیم لیتر
  • زمان جوش آمدن آب 30 ثانیه
  • دارای رنگ بندی شاد و جذاب
  • طول 10 سانتی متر
  • عرض 15 سانتی متر
  • ارتفاع 16 سانتی متر

 

 

خرید کتری برقی مسافرتی

با خرید این محصول کاربردی دیگر نگران چای و قهوه خود در سفر و در محیط کار نباشید . زیرا این محصول با کیفیت که ساخت کشور ترکیه می باشد و در کمتر از یک دقیقه آب را برای شما جوش می آورد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن یک قهوه دلچسب و لذیذ داشته باشید . کتری برقی یک وسیله کاربردی است که همیشه و در همه جا در کنار شماست .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : کتری برقی مسافرتی,فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه,جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 54 تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 ساعت: 21:52

اسلایسر هندوانه محصولی جدیدیست که توسط کمپانی  watermelon به بازار عرضه شده است. اسلایسر هندوانه برای برش انواع هنداونه در هر ابعاد و اندازه ای کاربرد دارد و میتواند قاچهای زیبا و یک شکلی از هندوانه برای شما ایجاد نماید.

 

اسلایسر هندوانه

در این مقاله معرفی محصول فروشگاه هومیت قصد داریم شما را با یکی دیگر از ابزارهای نوین اشپزخانه اشنا نماییم. اسلایسر هندوانه محصولی جدیدیست که توسط کمپانی watermelonبه بازار عرضه شده است. اسلایسر هندوانه برای برش انواع هنداونه در هر ابعاد و اندازه ای کاربرد دارد و میتواند قاچهای زیبا و یک شکلی از هندوانه برای شما ایجاد نماید.

اسلایسر هندوانه watermelon slicer

اسلایسر هندوانه watermelon slicer محصول جدید کمپانی watermelon میباشد. این محصول در شبکه های ماهواره ای تبلیغات زیادی داشته و در بسیاری از کشورهای دنیا  با تیراژ بالا فروخته شده است.

 اسلایسر هندوانه watermelon slicer از جنس استیل ضد زنگ است. همانطور که میدانیم یکی از ویژگیهای اصلی تیغه های استیلی عمر بالایشان به دلیل ضد زنگ بودن و دوام بالای این جنس از فلز میباشد. اسلایسر هندوانه watermelon slicer نیز از تیغه هایی از جنس استیل برخودار است که باعث عمر زیاد این محصول میشود.

 

خرید اسلایسر هندوانه

همکاران ما در فروشگاه هومیت همواره در صدد ارائه جدیدترین و کاربردی ترین محصولات مرتبط با اشپزخانه در فضای اینترنت بوده اند. بنابراین خاطر جمع باشید که محصولاتی که در ویترین فروشگاه هومیت میبینید بهترین و کاربردیترین و بروزترین محصولات موجود در بازار هستند. در این بخش از مقاله قصد داریم دلایل قانع کننده ای برای متقاعد کردن مشتری برای خرید اسلایسر هندوانه ارائه نماییم. به راستی با خرید اسلایسر هنداونه صاحب چه محصولی خواهیم شد و خرید اسلایسر هندوانه کدام بار را از دوش کدبانوهای خانه دار برمیدارد؟ اسلایسر هندوانه محصولی است که برای ایجاد برشهای یکدست و یک اندازه از هندوانه طراحی شده است. البته این تمام ماجرا نیست و شما میتوانید از این ابزار برای ایجاد برش از خربزه و طالبی نیز استفاده نمایید. این محصول بصورت انبری تهیه شده است بنابراین علاوه بر کاربرد اصلی ان در مواردی میتواند جایگزین مناسبی برای انبر باشد. هدف از طراحی اسلایسر هندوانه watermelon slicer کمک به مهمانداران در برش هنداونه میباشد. یکی از مواردی که در سفره ارایی و ایجاد انگیزه در مهمان برای انتخاب خوراکی مهم است ظاهر مناسب خوراکی میباشد. اکثر کلاسهای سفره ارایی که امروزه در اکثر شهرها برگزار میشوند با هدف اموزش نحوه ی ارایش سفره و به قولی زیبا کردن ظاهر خوراکیها میباشد. این موضوع اهمیت ظاهر مناسب خوراکی را میرساند که متاسفانه اکثر مهمانداران ایرانی به این موضوع توجه نمیکنند. با استفاده از اسلایسر هندوانه watermelon slicer شما قادر خواهید بود در مدت زمان کوتاهی تعداد قطعات زیبا و یکدستی از هندوانه با ظاهری مناسب تهیه نمایید و در پذیرایی از ان استفاده نمایید. برای برش هندوانه دیگر لازم نیست پوست زخیم هندوانه را به سختی با چاقوهای بزرگ ببرید و بعد هندوانه را از پوست ان جدا نمایید بلکه به راحتی کافیست هندوانه را از وسط به دو نیم تقسیم کرده و با استفاده از اسلایسر هندوانه قطعات یکدستی را از پوست هندوانه جدا نمایید. ویژگی جالب و منحصر به فرد این اسلایسر طراحی انبر شکل این ابزار است. به نحوی که دیگر در هنگام برش هندوانه و قرار دادن ان در ظرف لازم نیست از دست خود استفاده نمایید بلکه برداشتن هندوانه با کمک انبرک این ابزار به راحتی انجام میشود. بنابر این فرصت را از دست نداده و همین الان اشپزخانه خود را مجهز به این ابزار نمایید.

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : اسلایسر هندوانه,فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه,جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 47 تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 ساعت: 21:49

دستمال جادویی (وایت اند وایت)  دستمالی تولید شده با استفاده از فناوری نانو میباشد. این دستمال قابل استفاده برای تمیز کرده انواع سطوح مخصوصا شیشه را دارا میباشد.

 

دستمال جادویی

در این مقاله معرفی محصول فروشگاه هومیت قصد داریم شما را با یکی از محصولات جدید و با کیفیت و  پر استفاده اشنا نماییم. دستمال جادویی (وایت اند وایت) دستمالی تولید شده با استفاده از فناوری نانو میباشد. این دستمال قابل استفاده برای تمیز کرده انواع سطوح مخصوصا شیشه را دارا میباشد.

 

دستمال جادویی وایت اند وایت

دستمال جادویی وایت اند وایت محصول جدیدی است که به اکثر کشورهای دنیا صادر شده و مورد استفاده ی عموم مردم قرار گرفته است. دستمال جادویی وایت اند وایت دستمالی است که در تهیه و تولید ان از فناوری نانو استفاده شده است. استفاده از این فناوری در تولید دستمال جادویی وایت اند وایت باعث قابلیت فوق العاده ی این دستمال در تمیز کردن شیشه بدون استفاده از شیشه پاک شده است.

خرید دستمال جادویی وایت اند وایت

برای خرید دستمال جادویی وایت اند وایت نیاز به دلیل دارید؟ در این قسمت از مقاله شما را با کاربردهای اصلی این دستمال اشنا خواهیم کرد تا با دلایل خرید دستمال جادویی وایت اند وایت اشنا شوید. فناوری نانو! فناوری ایست که امروزه بارها و بارها در رسانه های مختلف از ان میشنویم. و روز به روز بر کاربرد ان در صنعت و زندگی روزمره ی ما افزوده میشود. محصولات موفقی با استفاده از این فناوری تولید شده و مورد استفاده ی عموم قرار گرفته اند. جورابهای نانو! جورابهایی که خیلی دیرتر از جورابهای معمولی بو میگیرند! سطوح نانو! سطوحی که دیرتر از سطوح معمولی کثیف میشوند. و امروز دستمال نانو! دستمالی که راحتتر و تمیزتر از دستمالهای معمولی تمیز میکند! اجازه دهید در مورد ویژگیهای این دستمال قدری بیشتر صحبت کنیم. با توجه به اینکه در تولید دستمال جادویی وایت اند وایت از فناوری نانو استفاده شده است بدون استفاده از مواد شوینده ای مثل شیشه پاک کن و فقط با استفاده از اب شما قادر خواهید بود براحتی ششیشه ها را تمیز کنید! این دستمال بعد از کشیده شدن روی شیشه برای شستشو اثری از اب و لکه بروی شیشه جا نمیگذارد. یکی از مشکلاتی که معمولا در مواقع تمیز کردن شیشه با دستمالهای معمولی با ان مواجه میشوید جا ماندن پرزهای دستمال روی شیشه ی تمیز شده است. با توجه به کیفیت این دستمال و اینکه این دستمال از الیاف میکرو فایبر و به قطر 10 میکرون تولید شده است. پس از تمیز کردن وسایل با این دستمال اثری از پرز و لکه روی وسایل مشاهده نخواهید کرد. یکی دیگر از ویژگیهای جالب توجه این دستمال عمر بسیار بالای ان میباشد. علاوه بر این دستمال جادویی وایت اند وایت قابلیت شستشوی مجدد را دارد و با توجه به اینکه در تولید ان از فناوری نانو استفاده شده است خیلی راحت تر و سریعتر از دستمالهای معمولی شسته شده و خشک میشود. این دستمال قابلیت جذب الودگی بالایی دارد به این معنی که نیازی انچنانی به شستشوی مکرر ندارد. یکی دیگر از ویژگیهای دیگر دستمال جادویی وایت اند وایت عدم انتقال الودگی از محیطی به محیط دیگر است. با توجه به این ویژگی بدون تمیز کردن مکرر این دستمال قادر خواهید بود سطوح مختلف را پیاپی تمیز نمایید. بنابراین فرصت را از دست نداده و سفارش خود را در فروشگاه هومیت ثبت نمایید.

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : دستمال جادویی,فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه,جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 60 تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 ساعت: 21:47

انار دون کن


احتمالا بارها برایتان پیش آمده که خواسته اید چندین انار را در یک وعده با هم دون کنید و با آن انواع نوشیدنی ، دسر ،بستنی و ... تهیه کنید  . اما از آنجایی که این کار بسیار وقت گیر بوده و انار دون کردن به دستان شما رنگ میدهد و کاری دشوار است ، ما در ادامه قصد داریم محصولی کاربردی که بی گمان شما را شگفت زده خواهد کرد را به شما معرفی کنیم  ، انار دون کن پارسینا می باشد . اکثر فعالیت های روزمره را میتوان با ابزار ها و تجهیزات بسیار ساده بهینه سازی کرد . با انار دون کن پارسینا دیگر نگران دون کردن انار در یک وعده نباشید ، این محصول به ظاهر ساده اما کاربردی دانه کردن انار را در کمترین زمان برای شما انجام میدهد . کار با این محصول بی گمان شما را گفت زده خواهد کرد زیرا انار دون کن پارسینا بدون برق و باتری کار میکند که کار با آن بسیار ساده می باشد .

انار دون کن پارسینا

انار دون کن پارسینا به دلیل قیمت پایین و به صرفه بودن این محصول ، این محصول را با سایر محصولات مشابه متفاوت کرده است . روش های قدیمی دون کردن انار باعث میکروبی شدن انار میشد ، اما این دستگاه بدون دخالت دست دونه های انار را از پوسته آن جدا میکند . استفاده از روش های سنتی قدیمی با ایتفاده از یک تکه چوب یا قاشق فلزی و قرار دادن ظرف بزرگ در محل ضربه زدن به انار ،باعث آلودگی محیط اطراف و همچنین سیاه شدن دست میگردید.  این محصول هدیه ای منحصر به فرد است که قادر است هزاران دانه انار را بدون آسیب به دانه ها از پوسته انار جدا کند ، با استفاده از این محصول شما میتوانید در کمترین زمان ممکن کلی انار دون کنید . انار دون کن شامل یک کاسه بزرگ، یک صفحه مشبک و یک محافظ گرد انعطاف پذیر میباشد . استفاده از انار دون کن بسیار آسان و راحت می باشد فقط کافیست ابتدا تاج انار را با چاقو برش دهید و سپس انار را از وسط نصف کنید ، و انار را بر روی صفحه مشبک انار دون کن قرار دهید و با پشت قاشق به آن ضربه بزنید ، در کمترین زمان به راحتی انار ها دون میشود و میتوان انار  های دون شده را به ظرف مورد نظر منتقل کنید و نوش جان کنید . بدون دخالت دست و بدون اینکه دانه های انار را له کنید ، دانه های سالم را از این میوه خوشمزه بهشتی جدا کنید . انار دون کن پیشنهاد ما به کسانی که یکی از میوه های مورد علاقه آن ها انار است . این دستگاه قابل استفاده برای تمام سنین و افراد می باشد . انار دون کن دقیقا مشابه تصویر می باشد و به همین شکل و شمایل به دست شما خواهد رسید . روش های  سنتی قدیمی دون کردن انار حسابی کثیف کاری داشت و در پایان کار سر تا پای خودتان ، فرش ، در و دیوار اناری شده و تعدادی دانه انار هم به اطراف پاشیده میشدند . اما انار دون کن پارسینا به دلیل داشتن محافظ کرد انعطاف پذیر که روی انتر را کامل می پوشاند مانع از کثیف شدن اطراف و سیاه شدن دستان شما میگردد .

کاهش زمان و جلوگیری اتلاف وقت یکی از ویژگی های انار دون کن می باشد که باعث می شود در کمترین زمان ممکن انار را دون کنید ، محصولی کاربردی و بی مانند ،که کافیست یک بار از آن استفاده کنید تا به بی مانندی این محصول پی ببرید . این محصول ممانعت به هدر رفتن انرژی و کمک به بهداشت و سلامت خانواده می شود . با هرید این محصول از فروشگاه هومیت فقط در چند دقیقه کلی انار دون کنید و از خوردن آن لذت ببرید .

 

●انار دون کن پارسینا 
●وسیله ای جدید و خلاقانه
●مناسب نیاز هر خانوم ایرانی
●بدون اینکه دستان شما رنگ بگیرد در کمترین زمان و براحتی انار دون کنید
●شامل یک کاسه گرد بزرگ + یک محافظ گرد انعطاف پذیر +یک صفحه مشبک
●فقط کافیست انار را از وسط نصف کرده و بر روی صفحه مشبک قرار دهید و محافظ گرد انعطاف پذیر را گذاشته و با پشت قاشق ضربه بزنید

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : انار دون کن پارسینا,فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه,جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 65 تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 ساعت: 21:45

قالب کوکو و تخم مرغ محصولی کاربردی برای شکل دادن به انواع کوکو ها و تخم مرغ می باشد . قالب کوکو و تخم مرغ دارای روکش تفلون می باشد که به هیچ وجه غذا به آن نمی چسبد و کوکو های شما به قالب نمیچسبد و به صورت یکدست از قالب در می آید . اگر می خواهید در وعده های غذایی خود تنوع ایجاد کنید این محصول را به شما معرفی میکنیم .

 

قالب های کوکو تفلون

قالب کوکو و تخم مرغ یکی دیگر از لوازم آشپزخانه فروشگاه هومیت است که در ادامه سلسله مراتب معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی هومیت قصد توضیحات بیشتر این محصول را داریم . قالب کوکو و تخم مرغ محصولی کاربردی برای شکل دادن به انواع کوکو ها و تخم مرغ می باشد . قالب کوکو و تخم مرغ دارای روکش تفلون می باشد که به هیچ وجه غذا به آن نمی چسبد و کوکو های شما به قالب نمیچسبد و به صورت یکدست از قالب در می آید . اگر می خواهید در وعده های غذایی خود تنوع ایجاد کنید این محصول را به شما معرفی میکنیم .

 

قالب های کوکو و تخم مرغ تفلون 4 تایی

این محصول عموما برای کد بانو های خانه داری طراحی شده که به شکل ظاهری غذاهای خود اهمیت میدهند و دوست دارند همیشه بهترین غذا ها را برای خانواده خود درست کنند . با توجه به اینکه این محصول از جنس تفلون درجه یک بوده است ، شما دیگر نگران چسبیدن کوکو و تخم مرغ هایتان به قالب نخواهید بود . قالب کوکو و تخم مرغ یک وسیله جدید و جالب برای آشپزی است . این محصول بسیار جدید و متفاوت است که دارای 4 قالب با طرح های مختلف می باشد . یکی از ویژگی های بارز این محصول این است که شما می توانید قالب ها را در فر و ماهتابه قرار دهید و به راحتی غذای خود را آماده کنید . این محصول وسیله ای ساده و بسیار مفید برای سفره آرایی و تزئین سفره حتی برای غذاهای ساده مانند تخم مرغ و کوکو بسیار مناسب می باشد . شما میتوانید از این 4 قالب با طرح های مختلف و زیبا انواع کوکو ، کتلت ،نیمرو ، خاگینه ، املت و ... را برای خانواده خود درست کنید .

 

قالب های کوکو و تخم مرغ

  • هر بسته شامل 4 عدد قالب در 4 طرح مختلف
  • جنس تفلون نچسب درجه یک
  • مناسب برای درست کردن کوکو سبزی، املت ، نیمرو ، خاگینه ، کوکو سیب زمینی ، کتلت و ...
  • دارای پکیج بسته بندی
  • مناسب هدیه دادن

 

 

خرید قالب های کوکو و تخم مرغ

اگر از شکل ظاهری غذاهای خود خسته شدید و دنبال قالب های جدید بازار هستید ،اگر دوست دارید از هر چیزی بهترینش را داشته باشید ما خرید قالب های تفلون کوکو و تخم مرغ را به شما پیشنهاد میکنیم . شما با خرید این قالب ها میتوانید برای مهمانی هایتان غذا های شیک و مجلسی آماده کنید و همه را شگفت زده کنید و در مهمانی های خود بدرخشید .

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : قالب کوکو تفلون,فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه,جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 52 تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 ساعت: 21:43

شاید شما یک خانم شاغل باشید که ساعت های زیادی را در سر کار میگذرانید و در هنگام درست کردن غذا خسته هستید و دچار کمبود زمان میشوید  . اگر دوست دارید در کمترین زمان ممکن ، سالمترین غذاها را برای خانواده خود تهیه کنید و در کنار خانواده خود از سالمترین غذاها لذت ببرید ما به شما ماهیتابه  مستر پن را پیشنهاد میدهیم 

 

ماهیتابه mr pan

شاید شما یک خانم شاغل باشید که ساعت های زیادی را در سر کار میگذرانید و در هنگام درست کردن غذا خسته هستید و دچار کمبود زمان میشوید  . اگر دوست دارید در کمترین زمان ممکن ، سالمترین غذاها را برای خانواده خود تهیه کنید و در کنار خانواده خود از سالمترین غذاها لذت ببرید ما به شما ماهیتابه  مستر پن را پیشنهاد میدهیم . بی شک این محصول یکی از محبوب ترین و بی مانند ترین است که این محصول را با محصولات مشابه متفاوت کرده است . طراحی ساده و چشم نواز این محصول کاربردی مورد پسند همه کد بانو های ایرانی است .

 

ماهیتابه مستر پن (mr pen)

با ماهتابه مستر پن شما میتوانید در کمترین زمان ممکن به راحتی یک وعده غذایی کامل را آماده کنید . ماهیتابه مستر پن یک محصول ویژه و کاربردی است که استفاده از آن را به کد بانو های ایرانی توصیه میکنیم . این محصول بسیار با کیفیت بوده و  بی شک هر خانه ایرانی به این محصول نیاز دارد . از دیگر ویژگی های این محصول این است که شما میتوانید در یک ماهیتابه هم سرخ کنید ،هم گریل کنید ، هم کباب و هم مواد غذایی را تفت دهید . این محصول ساده و در عین حال کاربردی از آلومینیوم ریخته گری ساخته شده که باعث توزیع بالا و یکنواختی حرارت شده که باعث میشود سالمترین غذاها را برای خانواده خود محیا کنید . با توجه به این که ماهیتابه مستر پن نچسب بوده شما دیگر نگران سوختن غذا های خود نباشید . همواره محصولات جدیدی که در فضای اینترنت منتشر می شوند برای مقاصد خاص طراحی می شوند ، شما به جای جدا جدا سرخ کردن مواد یکباره مواد را درون ماهیتابه ریخته بدون اینکه نگران مخلوط شدن مواد غذایی خود باشید . این ماهتابه با طراحی جدید و چشم گیر کار شما را در آشپزی بسیار ساده ار از آنچه فکرش را بکنید کرده که باعث میشود تایم آشپزی شما نصف شود . استفاده از این محصول میتواند کار های شما را تسریع بخشد و آنی آشپزیتان را تکمیل کند . ماهیتابه مستر پن یکی از ملزومات تهیه ی جهیزیه ای بروز و مدرن می باشد .

 

خرید ماهیتابه مستر پن

یکی از دغدغه های اصلی کارشناسان فروشگاه هومیت انتخاب بهترین ابزارها از معتبر ترین برند های حال حاضر دنیا برای عرضه به مشتریان خوش ذوق و با سلیقه این فروشگاه می باشد . اگر تا اینجای متن با ما همراه بوده باشید جای خالی این ماهیتابه کاربردی و شیک را در آشپزخانه خود حس خواهید کرد ، بنابر این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون با خرید این ماهیتابه کاربردی لوازم آشپزخانه خود را تکمیل نموده و آشپزخانه خود را بروز و مدرن کنید

 

  • ماهیتابه مستر پن دارای محفظه تفکیک شده
  • نچسب و با کیفیت
  • سرخ کردن ، کباب کردن ،گریل کردن همزمان مواد غذایی
  • آماده کردن یک وعده کامل غذایی
  • ساخته شده از آلومینیوم ریخته گری شده برای توزیع بالا و یکنواختی حرارت
فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : ماهیتابه mr pa,فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه, نویسنده : amir homit بازدید : 72 تاريخ : شنبه 20 آذر 1395 ساعت: 21:32

ست 5تایی کارد و پنیر خوری ،شامل 5 کارد است ، که هر 5 کارد آن مناسب برای انجام یک کاری از جمله برش پنیر پارمسان ، چاقوی برش پنیر نرم ، چنگال خدمت و ... می باشد . این محصول دارای پکیجینگ کادوئی است که مناسب کادو دادن می باشد .

 

ست پنیر خوری

در این مقاله از سری مقالات معرفی محصولات فروشگاه هومیت قصد داریم شما را با یکی از محصولات ویژه بروز بازار لوازم آشپزخانه آشنا نمائیم . ست 5تایی کارد و پنیر خوری ،شامل 5 کارد است ، که هر 5 کارد آن مناسب برای انجام یک کاری از جمله برش پنیر پارمسان ، چاقوی برش پنیر نرم ، چنگال خدمت و ... می باشد . این محصول دارای پکیجینگ کادوئی است که مناسب کادو دادن می باشد .

 

 

ست پنیر خوری cheese knife set

ست 5تایی کارد پنیر خوری محصولی کاربردی و فوق العاده شیک و چشم گیر است . این محصول بسیار کاربردی می باشد که شما میتوانید به عنوان دکوری زیبا از آن استفاده کنید . چون علاوه بر ظاهر متفاوت رنگ بندی بسیار زیبا و چشم گیر دارد که میتواند کاربرد زیادی در آشپزخانه داشته باشد . شما میتوانید با این محصول زیبا انواع پنیر را سرو کنید و از خوردن آنها لذت ببرید . اگر با برش انواع پنیر ها مشکل دارید ما به شما ست چاقوی پنیر خوری را معرفی میکنیم ، این محصول شامل 5 چاقو رنگی با کاربرد و ظاهر متفاوت می باشد . این محصول طراحی زیبا و هوشمندانه ای دارد که کاربری آن را آسان میکند . این محصول جزو محصولات کاربردی آشپزخانه هست که ظاهری جالب شبیه به پنیر دارد ، ست چاقوی پنیر خوری شامل 5 کارد مورد استفاده برای سرو صبحانه ، انواع پنیر و حتی سفره های افطار است و چاقوی مخصوص پنیر نرم ، پارمسان شکن ،چنگال خدمت و ... دارا می باشد . ست کارد پنیر خوری محصولی بی مانند است که تمام تیغه های آنها از جنس استیل با روکش نچسب است . این محصول شامل پکیجینگ می باشد و برای هدیه دادن به اشخاصی که دوستشان دارید بسیار مناسب است . این محصول بسیار مدرن طراحی شده است که شما می توانید به راحتی آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید . ست پنیر خوری شامل تیغه های سوراخدار برای جلوگیری از چسبیدن پنیر است که انتخاب عالی برای هدیه و استفاده شخصی می باشد . این محصول فوق العاده دارای رنگ بندی زیبا و شاد است که مورد پسند همه واقع میشود .

 

 

ست 5 تایی کارد پنیر خوری

  • طراحی مدرن و زیبا
  • تیغه های تمام استیل با روکش نچسب
  • امکان قرار گرفتن در ماشین ظرفشویی
  • تیغه های سوراخدار برای جلوگیری از چسبیدن پنیر
  • کوچک و سبک
  • دارای پکیجینگ کادویی (مناسب هدیه دادن )
  • سبز : medium soft
  • نارنجی : crumbly
  • بنفش : hard
  • آبی : cheese fork
  • زرد : spreader

 

 

خرید ست پنیر خوری

فروشگاه هومیت ست 5 تایی کارد پنیر خوری رو به شما عزیزان پیشنهاد میکند ، تمام تیغه های این محصول شامل استیل با روکش نچسب است . حتما یک خانم خانه دار و با سلیقه میداند که زیبایی سفره و غذای داخل سفره به بیشتر شدن اشتها کمک میکند ، با خرید این ست زیبا با رنگ بندی شاد ،شما میتوانید به بیشتر شدن اشتها و رنگارنگ شدن سفره خود کمک کنید

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : ست کارد پنیر خوری,فروش لوازم آشپزخانه جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 94 تاريخ : پنجشنبه 18 آذر 1395 ساعت: 22:33

تراش هویج  ابزاری برای پوست کندن هر چیزی که فرم کشیده داشته باشد برای داخل سالاد و دیگر خوراکی ها کاربرد دارد. در ابتکاری بسیار جالب  توسط کارترو پلیس انقلابی عظیم در آشپز خانه ها به وقوع پیوسته ،پوست گیری انواع سبزیجات در ۳۰ ثانیه .این ایده با الهام گرفتن از مداد تراش های دوران کودکی هایمان صورت گرفته است و یک هویج تراش برای سالاد در مقیاس بزرگتر طراحی و به بازار عرضه شده است  ساخت: asseeontv

 

 

تراش هویج

تراش هویج یکی دیگر از لوازم آشپزخانه فروشگاه هومیت است که در ادامه ی سلسله مراتب معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی هومیت قصد توضیحات بیشتر این محصول را داریم . تراش هویج  ابزاری برای پوست کندن هر چیزی که فرم کشیده داشته باشد برای داخل سالاد و دیگر خوراکی ها کاربرد دارد. در ابتکاری بسیار جالب  توسط کارترو پلیس انقلابی عظیم در آشپز خانه ها به وقوع پیوسته ،پوست گیری انواع سبزیجات در ۳۰ ثانیه .این ایده با الهام گرفتن از مداد تراش های دوران کودکی هایمان صورت گرفته است و یک هویج تراش برای سالاد در مقیاس بزرگتر طراحی و به بازار عرضه شده است این هویج تراش را کاروتو به معنی هویج به زبان یونانی نام گذاری نموده است. با این محصول همون مداد همان تراش ها البته در مقیاس بزرگتر هم اکنون میتوانند هویچ و سیب پوست بگیرید، وقتی دارین اینکارو انجام میدین حس نوستالژی خیلی جالبی  شما رو هم قلقلک خواهد داد. این وسیله کاربردی امروزه برای آشپزخانه ی کدبانو های هر خانه محصول الزامی محسوب میشود.

 

تراش هویج CARROT

 تراش هویج CARROT برای تیز کردن ، درست کردن روبان پیچ ، خیار ، کدو و هر چیزی که فرم کشیده داشته باشد برای داخل سالاد و دیگر خوراکی ها کاربرد دارد. از جمله ویژگی های پوست کن و تراش هویج CARROT میتوان به ساده و راحت بودن طرز استفاده و لذت بخش آن بدون نیاز به برق  ، قابلیت تعویض تیغه و بهداشتی بودن، ارزان بودن، وسیله ایی جالب و کاربردی بودن آن و امکان استفاده آن برای پوست کندن بسیاری از موارد همچون هویچ ، خیار، سیب و حتی بادمجان را میتوان نام برد. این ابزار آشپزخانه را Avichai Tadmor برای Monkey Business طراحی کرده است. نسخه ی بزرگ شده ی مدادتراش های دستی کلاسیک است. پوست کن و تراش هویج CARROT محصول  فوق العاده عالی و درجه یک است و طرفدارالن زیادی دارد. تراش هویج CARROTاز جنسPV است.دارای 2 تیغه‌ تیز  با دو کاربرد وبرای تزئین انواع سالاد، غذا، کیک و شیرینی و.... قابلیت استفاده را دارد،قابل استفاده برای:خیار، هویج، کدو، بادمجان و ...است.کارکرد سریع و آسان کیفیت بدنه عالی وسایز: ۸×۴×۵.۵ cmرا دارا می باشد،  شستشوی آسان و خوش‌ دست و سبک بودن نیز از ویژگی های دیگر این محصول است.

 

خرید تراش هویج

با خرید تراش هویج  CARROTبه راحتی میتوانید میوه و سبزیجات را با آن تراشیده و شکلهای زیبایی برای تزئینات سالاد و حتی تزئینات شب یلدا و یا سفره عقد بدهید. این تراش دارای تیغه های استیل و ضد زنگ بوده و یک وسیله ای بسیار کارآمد و ضروری برای هر آشپزخانه ای می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول استفاده بسیار آسان و … می باشد.با خرید تراش هویج  CARROT میتوانید استعداد خود را شکوفا کنید به عنوان مثال با ایجاد یه تیغه و یا شکل خاص بر روی هویج یا خیار میتوانید شکلهای خاصی را طراحی کنید. عمده ترین دلیل خرید تراش هویج  CARROT برای درست کردن گل از هویج و خیار برای تزئین سالاد می باشد. اما قابلیت های دیگری نیز دارد برای مثال برای پوست گرفتن نیز میتوان از آن استفاده کرد. خرید تراش هویج  CARROTنیاز آشپزخانه ی هر خانواده ایرانی است، ما به شما ضمانت اصل بودن آن را با خرید از فروشگاه هومیت میدهیم.

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : تراش هویج,فروش لوازم آشپزخانه جهیزیه, نویسنده : amir homit بازدید : 66 تاريخ : پنجشنبه 18 آذر 1395 ساعت: 22:31

ترازو آشپزخانه sf400 محصولی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب که قابلیت اندازه گیری وزن مواد را از گرم تا هفت کیلو گرم را داراست  اطلاعات بیشتر در توضیحات

 

ترازو آشپزخانه

شاید تا کنون بارها پیش امده باشد که خواسته اید چیزی را در آشپزخانه وزن کنید اما نیاز به ترازو داشته اید و آن در دسترس نبوده.برای نمونه خواسته اید کیک درست کنید و باید وزن مواد ترکیبی آن را به درستی وبه دست اورید اما سردرگم شده اید و در نهایت کیک شما آن طور که باید و شاید از آب در نیامده است.اما جای نگرانی نیست با استفاده از ترازوی آشپزخانه دیجیتال این مشکل برطرف شده است.نشان دادن وزن درست و بدون خطا از ویژگیهای این ترازو به شمار می آید.

 

ترازو اشپزخانه sf400

این محصول با دقت یک گرم تا هفت کیلو گرم ساخت کشور آلمان می باشد با رنگ کروم و صفحه ضد لک که کار تمیز کردن

آن را بسیار ساده می کند.نمایشگر lcd بسیار خوانا که این محصول را از دیگر محصولات مشابه آن متفاوت کرده است.از

دیگر ویزگی های این محصول امکان تغییر واحد اندازه گیری است که دست شما را در هنگام وزن کردن باز می گذارد.صفر

شدن خودکار  و خاموش شدن خودکار که باعث می شود مصرف انرژی ان که توسط دو باتری قلمی تامین می شود کاهش

 یابد

 

 

خرید ترازو آشپزخانه sf400

همیشه کد بانوی خانه برای آشپزی نیاز به کمک دارد.شما می توانید با خرید ترازو آشپزخانه sf400 کمک همسر خود باشید

.این محصول هدیه ای منحصر به فرد است که در عین سادگی باعث خوشحالی همسر شما خواهد شد و شما می توانید

آن را به عنوان یک هدیه در روز تولد به او بدهید.نیازی نیست خودتان حتما در اشپزخانه حاضر باشید بلکه می توانید با تجهیز

اشپزخانه به کالاهایی که زحمت خانم خانه را در هنگام پخت وپز کم می کند گام موثری در این راه بردارید.

فروش لوازم آشپزخانه...
ما را در سایت فروش لوازم آشپزخانه دنبال می کنید

برچسب : ترازو آشپزخانه sf,400,فروشگاه اینترنتی هومیت, نویسنده : amir homit بازدید : 67 تاريخ : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 14:16